Avvikelsehantering
När tillbud, olyckor, kundklagomål, reklamationer eller övriga avvikelser inträffar är det oerhört viktigt att de rapporteras och åtgärdas med hjälp av ett fungerande avvikelsehanteringssystem för god spårbarhet och struktur.
Intresserad eller vill veta mer? Kontakta oss så bokar vi in en demo av systemet!
Enkel och smidig hantering av avvikelser
Med rätt system kan du förebygga att samma avvikelser återkommer och skapar nya problem. Låt er organisation lära sig av tidigare misstag genom ett avvikelsehanteringssystem som arbetar förebyggande. På så sätt behöver du och dina medarbetare inte slösa tid på att uppfinna hjulet gång på gång. Med vår avvikelsehantering blir det lätt att se mönster i avvikelserna och att vidta åtgärder för att undvika att de återkommer. Struktur och kontroll är en viktig del inom alla företag där vårt system kan hjälpa er skapa just ordning och reda.
Ett avvikelsehanteringssystem för ständig förbättring
Med vår molntjänst är det enkelt för alla medarbetare att rapportera avvikelser och ge förslag på förbättringar. Ni får full kontroll över alla avvikelser som uppstår, ni kan genomföra åtgärder för att förhindra nya avvikelser och följa upp så att dessa åtgärdas på bästa vis.
Vi hjälper dig att komma igång!
Självklart hjälper vi till med den korta inkörningsperioden för din nya avvikelsehantering och hjälper gärna till med att räta ut eventuella frågetecken. Du är mer än välkommen att höra av dig på telefon, e-post eller genom vårt kontaktformulär för ytterligare information om smidigare avvikelsehantering och en problemfriare vardag på jobbet för dig och dina medarbetare.